fredag 16 april 2010

Ck3

Jag förvånade mig själv när jag öppnade kuvertet med mina Ck3 betyg, tårarna bara vällde fram som en flod. Kommentarerna jag fick var:
"Själva VFU-kontraktet är det högsta betyg på"
"På VFU-delen är det dock klart godkänt!"
"Sammanfattande kursbetyg: Klart Godkänt"

Hur ska man tolka det! Jag vet att lektionen han var på inte blev bra, men det var en ny klass och sent på eftermiddagen. Han ser alltså på en lektion av 36 och bestämmer sig för att jag bara är värd ett G!

Jag vet att betygen inte spelar någon roll sedan då godkänt räcker för en examen, men när man vet att andra fått kommentarer som: "Om jag var rektor skulle jag vilja anställa dig"!!!

Ibland känner man sig lite värdelös och inte bra på någonting, kan man vara mer medel än jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar